Просто мандрувати – це нудно.
А от мандрувати з метою – це захоплююче і корисно.
Сарджент Шрайвер
Кожного дня ми знайомимося зі світом, подорожуючи WorldWideWeb, читаємо новини, спілкуємось з друзями, переглядаємо фотографії. Мережа сьогодні надає нам безліч можливостей. Для багатьох людей Інтернет - це робота, для інших - можливість спілкування; хтось знаходить в мережі своє кохання, а дехто розміщує фото свого улюбленця.
Але, подорожуючи сторінками "Всесвітньої павутини", не треба забувати про небезпеки, які можуть зустрітись: шкідливі програми, спам, порносайти, хакерські атаки, ошукання чи шахрайство.
Запрошую вас до участі у веб-квесті, щоб ще раз нагадати, якою актуальною та важливою є тема безпечного Інтернету. Нам належить вчитись працювати з мережею.
Завдання 1. Краще один раз побачити ...
Мандруючи просторами Інтернету, можна знайти ролик студії Mozga.ru, відзначений у конкурсі "Безпечний Інтернет - дітям!".
У ролику мешкає кракозябра, вона ж карлючка, вона ж жаба ...
Про який ролик ми вам розповіли та хто цей таємничий мешканець?
Посилання на ролик принесе вам 1 бал, офіційне ім’я нашого мешканця - ще 1 бал, кожна його інша назва (доказово, з посиланням на джерело інформації) - ще по 0,5 бала.
У ролику мешкає кракозябра, вона ж карлючка, вона ж жаба ...
Про який ролик ми вам розповіли та хто цей таємничий мешканець?
Посилання на ролик принесе вам 1 бал, офіційне ім’я нашого мешканця - ще 1 бал, кожна його інша назва (доказово, з посиланням на джерело інформації) - ще по 0,5 бала.
Заповніть форму
ЗАВДАННЯ 2. ЦЕ ВСЕ ПРО НЬОГО...
Перша частина цього фільму вийшла в 2001 році і захопила весь світ. Найбільша тварина, яка з'являлася на знімальному майданчику, - бегемот, найменша - сороконіжка. Ще однією визначною пам'яткою фільму була не нова на той час інженерно-технічна споруда.
Вірус, що з'явився в 2009 році, просив користувача ввести з клавіатури певне слово. Але, яке б слово не вводив користувач, в результаті все йшло за одним сценарієм.
Про який фільм йде мова? Як він пов'язаний з описуваним вірусом? Як називається, який вигляд має (надіслати фото) та коли була побудована інженерно-технічна споруда, задіяна у фільмі?
За назву фільму та вірусу ви отримаєте по 1 балу. За пояснення, яким чином фільм пов’язаний з вірусом - 1 бал. За назву споруди, час створення та фото - 3 бали.
Отже, загалом за завдання ви можете отримати 6 балів.
ЗАВДАННЯ 3. ПРО КОГО І ПРО ЩО МИ ГОВОРИМО?
Персонаж, який "захований" в хмарі тегів, був пов’язаний з одним з двох майже легендарних засновників досить відомої компанії.
Назвіть наш персонаж (підтвердіть посиланням на інтернет-сторінку, де є розповідь про нього).
Знайдіть історію про логотип цієї відомої компанії і подайте цю історію у вигляді хмари тегів за допомогою будь-якого сервісу. Надішліть нам посилання на сервіс та зображення хмари тегів.
Веб-ресурси для створення хмари тег:
- http://www.imagechef.com/
- http://www.tagxedo.com/
- http://www.wordle.net/
- http://worditout.com/word-cloud/make-a-new-one
- http://www.tagcloud-generator.com/
- http://tagcrowd.com/
- http://www-958.ibm.com/software/data/cognos/manyeyes/
- http://tagul.com/login?redirect_to=/cloud/1
За ім’я персонажу (з посиланням) - 1 бал. Назва компанії - 1 бал, хмара тегів щодо історії логотипу та посилання на відповідний сервіс - 2 бали
Разом за питання - 4 бали.
ЗАВДАННЯ 4. КУДИ ВЕДЕ ШЛЯХ...
В одному мультиплікаційному проекті юна казкарка розповідає своїм іграшкам улюблені дитячі казки, але дещо “на новий лад” (2012). До речі, є цікава подробиця: ця героїня - єдиний персонаж-людина цього мультфільму.
Одна з його серій згадує про тваринку, дорослий родич якої зустрічається ще й у захоплюючій легенді. За легендою, протистояти цій тварині зміг лише хитрий Пацюк, через якого тварина отримала славу “того, хто відстає”. Можна провести паралель між назвою цієї тварини та однією з небезпек Інтернету (як і багато що в Мережі, ця небезпека має назву англійського походження, та ще й складену). Щоб уникнути цієї небезпеки, психологи радять заспокоїтися, вгамувати злість, а лише тоді писати повідомлення та віртуально спілкуватися. Щоб показати техніку реалізації цієї небезпеки, вам доведеться побудувати карту знань. Відобразіть на ній не менше чотирьох методів (способів), що застосовуються для реалізації згаданої небезпеки.
Веб-ресурси для створення карти знань:
FreeMind
FreeMindMap-Freeware
The Personal Brain
XMind
Bubbl.us
MindMeister
Mind42
Mindomo Basic
Веб-ресурси для створення карти знань:
FreeMind
FreeMindMap-Freeware
The Personal Brain
XMind
Bubbl.us
MindMeister
Mind42
Mindomo Basic
У відповіді вам належить:
вказати мультик (посиланням) - 1 бал,
вказати легенду (доказово з посиланням) - 1 бал
вказати назву “дорослої” тварини - 1 бал,
назвати інтернет-небезпеку - 1 бал
написати, який зв’язок вона має з твариною - 1 бал,
вкласти до листа побудовану вами карту знань (у вигляді картинки) - 3 бали.
Загалом за завдання - 8 балів
ЗАВДАННЯ 5. ОСТАННЄ. ЧАРИ, ЩО ПРИВАБЛЮЮТЬ...
Зберіть пазл.
Зробіть скріншот (картинку екрану) зібраного пазлу.
Впізнайте об'єкти, зображені на малюнку.
Поясніть, як пов'язані між собою об'єкти, зображені на малюнку пазла.
Скріншот (картинка екрану) із зібраним вами паззлом - 2 бали
перелік об'єктів картинки (для кожного об'єкта посилання на окреме фото) - 4 бали
пояснення зв'язку (з посиланням / посиланнями, що підтримують пояснення) - 3 бали.
Всього - 9 балів
Хто виконав усі завдання пишіть в коментарях.
Джерело квесту http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/Веб-квест_для_педагогічних_працівників_«Безпечний_Інтернет»
Я виконав усі завдання.
ВідповістиВидалитиЯ виконав усе.
ВідповістиВидалитиможете сказати відповіді до всіх завдань
Видалити